تفاوت بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل

تفاوت بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل هر دو بازی‌های موبایلی را شامل می شوند که ترکیبی از جنگ‌های عظیم را برای فرد فراهم می‌کنند. این بازی ها انواع مختلفی از حالت‌های بازی را ارائه می‌دهند. هر دوی این بازی‌ها به دنبال استفاده از عنصری از واقع‌گرایی هستند .

بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل ترکیبی از مبارزات شدید، متنوع و حالت‌های مختلف گیم‌پلی و اکشن عظیم چند نفره را به شما ارائه می‌دهند.

این دو بازی جنگی هر دو جز بازی‌های محبوبی هستند که صحنه‌های ورزشی الکترونیکی مربوط به خود را دارند. اگرچه بازی پابجی موبایل ممکن است کمی در آسیا محبوب‌تر باشد.

تفاوت بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل
تفاوت بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل

هر دو بازی گرافیک بسیار بالا و زیبایی دارند، اما کالاف دیوتی موبایل اشباع‌تر است و پر جنب و جوش‌تر به نظر می‌رسد. وقتی صحبت از بازی رویال به میان می‌آید، پابجی 5 نقشه مختلف ارائه می‌دهد در حالی که کالاف دیوتی فقط به شما این امکان را می‌دهد یک نقشه را بازی کنید.

با این حال، دیگر حالت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل و نقشه‌های مربوط به آن بسیار سرگرم‌کننده و با جزئیات بسیار هستند. هر دوی این بازی‌ها به نوعی توانسته‌اند در طول سال‌ها بر صنعت بازی‌های موبایل حکومت کنند.

این دو بازی به دلیل  ویژگی ها و طرفدارانی که دارند در فهرست برترین ها قرار گرفته اند. با این حال، همیشه این بحث وجود داشته است که در بین این دو بازی کدام یک بهتر است. در ادامه به بررسی تفاوت بین این دو بازی جنگی خواهیم پرداخت.

اما چه تفاوتی بین بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟

تفاوت بین بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل در این است که پابجی یک بازی نبرد سلطنتی کلاسیک با ویژگی‌های استاندارد است که انتخاب آن برای همه آسان است. در مقابل، کالاف دیوتی دارای ویژگی‌ها و جنبه‌های پیشرفته‌ای است که در مقایسه با پابجی بسیار پیچیده و مدرن تر هستند.

بازی پابجی موبایل یک بازی سنتی است که دارای ویژگی‌های در دسترس برای تمام مردم است. پابجی کیفیت گرافیکی انیمیشن شگفت انگیزی را ارائه می دهد. همچنین این بازی تمام احساساتی را که یک فرد در حین انجام یک بازی جنگی موبایلی به آن نیاز دارد را ارائه می دهد. در مقابل بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی موبایل پیشرفته است که از شش کلاس از پیش تعیین شده تشکیل شده است. در این کلاس ها فرد می تواند بازیکن خود را در یک تیم پیش فرض قرار دهد.

کالاف دیوتی همچنین شامل فراخوان‌های سفارشی شده برای یک بازیکن و هم تیمی‌هایش است.

جدول مقایسه دو بازی جنگی ( پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل)

پارامترهای مقایسهبازی پابجی موبایلبازی کالاف دیوتی موبایل
نیاز اساسیبرای استفاده از بازی پابجی، شخص باید یک تلفن با اندروید 5.1 یا بالاتر داشته باشد.برای استفاده از این بازی، یک فرد باید یک گوشی با اندروید 5.1.1 یا بالاتر داشته باشد.
چشم اندازاین بازی گرافیک تجسمی واقعی را رائه می دهد.این نوع بازی بیشتر یک بازی سریع است.
نقشه هاپابجی 5 نقشه در اختیار بازیکنان قرار می دهد.کالاف دیوتی تنها دو نقشه در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
گیم پلیپابجی دارای ویژگی های مرسوم بازی و دسترسی به بازی است.کالاف دیوتی از رویه ای استفاده می کند که استاندارد و پیشرفته است و در مقایسه با پابجی توسعه یافته تر می باشد.
تاریخ انتشار19 مارس سال 2018.1 اکتبر سال 2019.
تفاوت کیفیت و گرافیک در دو بازی بتل رویال
تفاوت کیفیت و گرافیک در دو بازی بتل رویال

بازی پابجی موبایل چیست ؟

این بازی یک برنامه بازی در تلفن همراه اندرویدی است که به فرد امکان می دهد به روش سنتی با چندین ویژگی بازی کند. در پابجی، گیم پلی یک بازی بسیار روان و حتی در حالت سوم شخص است. بنابراین وقتی شخصی از منظر بازی به آن نگاه می کند، Pubg بهترین گزینه برای بازی است. در این بازی میدان نبرد بازیکنان ناشناخته است.

این بازی هم روی اندروید ،iOS ، لپ تاپ  و کامپیوتر نیز قابل اجرا است. نقشه های ارائه شده در Pubg غول پیکر و عظیم هستند و حرکت آنها را از میان دشمنان آسان تر می کند.

بازی پابجی موبایل در حین بازی آنقدر واقعی به نظر می رسد که حس نبرد بقا را القا می کند. به دلیل تنوع آسان و فرمت های ارائه شده به افراد در حین بازی، حتی برای کاربران جدید، پابجی یک بازی راحت و در دسترس تر برای انتخاب است.

پابجی در حین بازی آنقدر واقعی به نظر می رسد که حس نبرد بقا را القا می کند.
پابجی در حین بازی آنقدر واقعی به نظر می رسد که حس نبرد بقا را القا می کند.

بازی پابجی موبایل یک ویژگی فوق العاده دارد که به آماده شدن قبل از رفتن به میدان جنگ از داخل هواپیما کمک می کند. امروزه این بازی توسط میلیاردها نفر در روز بازی می‌شود و تاثیر فوق‌العاده‌ای بر صنعت بازی‌های موبایلی داشته است. پابجی که با Unreal Engine 4 ساخته شده است، بر کیفیت بصری، نقشه‌ها، تجربه تیراندازی و سایر جنبه‌ها تمرکز می‌کند و یک تجربه بتل رویال سورئال همه جانبه را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

صد بازیکن در میدان نبرد فرود می آیند تا سفری شدید و در عین حال سرگرم کننده را آغاز کنند. هر بازیکن باید منابع بقا را جمع آوری کند و همچنین از حداکثر پتانسیل زمین نقشه، وسایل نقلیه و آیتم ها برای تبدیل شدن به آخرین تیم ایستاده در میدان نبرد استفاده کند.

در این بازی سه حالت اصلی وجود دارد که شامل : انفرادی، دونفره و تیمی، که حالت دوم به شما اجازه می‌دهد با سه بازیکن دیگر برای یک تیم چهار نفره هم‌گروه شوید. هرکدام با مزایا و معایب مختلف کمی متفاوت است، بزرگ‌ترین طرفدار بازی تیمی این است که افرادی وجود دارند که از شما حمایت کنند، شما را احیا کنند و عنصری از تاکتیک‌های همکاری را به بازی بیاورند.

بازی با چتربازی شما در جزیره شروع می شود. هنگام فرود، ماموریت شما این است که همه چیز را جمع آوری کنید تا به شما کمک کند برنده شوید، از تجهیزات پزشکی گرفته تا سلاح، با طیف گسترده ای از سلاح ها و سفارشی سازی آن سلاح ها.

این بازی یک تجربه بتل رویال سورئال همه جانبه را برای بازیکنان فراهم می‌کند.
این بازی یک تجربه بتل رویال سورئال همه جانبه را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

این بازی یک بازی نبرد تلفن همراه است که می توان روی موبایل و رایانه های شخصی بازی کرد.

بازی کالاف دیوتی موبایل محدوده کلاسی را به صورت پیش‌فرض از عدد 6 که در آن فرد می‌تواند تیم خود را انتخاب کند و تیم خود را قبل از بازی به عنوان پیش‌فرض تنظیم کند استفاده می کند.

این بازی دارای بسیاری از جنبه های بازی پیشرفته است که آن را به یک بازی مدرن تبدیل کرده است. در این بازی یک بازیکن مدافعی وجود دارد که کارش دفاع از تیم است و به عنوان سپر تیم عمل می کند.

 کلاس های موجود در این بازی نیز قابل ارتقا هستند. طیف نزدیکی از مسلسل‌های دستی وجود دارند که در همه جا قابل استفاده نیستند و این مشکل بازی را چالش‌برانگیزتر و واقعی‌تر جلوه می دهد. ایراد اصلی این بازی این است که ضربه زدن از فاصله دور برای فرد آسان نیست در صورتی که در بازی پابجی موبایل این مشکل وجود ندارد.

شخص پس از بازی با کالاف دیوتی ، متوجه خواهد شد که عملکرد این بازی زمانی که یک شخص آن را در حالت سوم شخص بازی کند، آنقدرها هم روان نیست. تولید این بازی در 1 اکتبر 2019 انجام شد.

هر دو بازی جنگی دارای سلاح های واقعی در بازی هستند.
هر دو بازی جنگی دارای سلاح های واقعی در بازی هستند.

تفاوت های اصلی بین این دو بازی جنگی در چیست ؟

گیم پلی :

گیم پلی بازی پابجی موبایل در مقایسه با بازی کالاف دیوتی موبایل کند است. بخش‌های میانی تا آخر مسابقه پابجی به بازی‌های مخفیانه و هوشمندانه زیادی نیاز دارد که باعث می‌شود بازی به ناچار کند شود. در حالی که call of Duty سریعتر است. در این بازی عناصر زیادی در بازی وجود دارد، از جمله کلاس های سلاح و پاداش های کشتن مانند هلیکوپتر که بازی را جذاب می کند. بازی PUBG بازی بتل رویال است.

همانطور که گفتیم این بازی، یک بازی تعریف‌کننده ژانر بوده و بیشتر به دنبال بازسازی انواع نبردهای چندنفره هستند. از آنجایی که Tencent در هر دو بازی مشارکت دارد، جای تعجب ندارد که شباهت‌هایی در هر دو بازی جنگی وجود داشته باشد. به خصوص در اطراف کنترل‌ها، که هم از نظر چیدمان و هم از نظر عناصر روی صفحه نمایش مشابه هستند.

از آنجایی که Tencent در هر دو بازی مشارکت دارد، جای تعجب ندارد که شباهت‌هایی در هر دو بازی جنگی وجود داشته باشد.
از آنجایی که Tencent در هر دو بازی مشارکت دارد، جای تعجب ندارد که شباهت‌هایی در هر دو بازی جنگی وجود داشته باشد.

گرافیک :

گرافیک بازی پابجی موبایل بسیار واقعی است. بازی بر روی Unreal Engine اجرا می شود و در اکثر دستگاه ها بسیار خوب به نظر می رسد. شما می توانید تنظیمات مختلفی مانند کیفیت بافت و موارد دیگر را در بازی تغییر دهید. همچنین می‌توانید برای وضوح تصاویر دست به تغییر کیفیت در بازی بزنید یا با کاهش تنظیمات، باتری را ذخیره کنید. علاوه بر این، تنظیمات گرافیکی با کیفیت فقط در دستگاه های قدرتمند به خوبی نمایان و اجرا می شوند.

بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی Unity Engine اجرا می شود و جذابیت بصری بسیار خوبی دارد. این بازی واقعاً خوب بهینه شده است و به راحتی با انواع دستگاه های متنوع سازگار بوده و اجرا می شود. همچنین گزینه هایی برای تغییر کیفیت و عملکرد وجود دارد.

بازی متنوع، سریع و جذاب به نظر می رسد. این بازی دارای بهینه سازی بالایی است . بهینه سازی به این معنی است که بازی در بسیاری از دستگاه ها با تنظیمات بالا اجرا می شود.

به نظر می رسد پابجی جزییات دقیق تری را نشان می دهد در حالی که گرافیک در کالاف دیوتی بیشتر به صورت متراکم است.

نقشه ها :

بازی پابجی موبایل نقشه های مختلف بتل رویال را در حالت کلاسیک بازی ارائه می دهد. این بازی دارای نقشه های Erangel، Vikendi، Sanhok، Livik و Miramar است. این نوع از بازی های بتل رویال دارای نقشه های بسیار بزرگتری هستند. اما همانطور که برخی از بازیکنان می گویند، بزرگ بودن نقشه همیشه چیز خوبی نیست.

عبور از زمین های بزرگ نیاز به تمرکز بیشتری دارد و می تواند خسته کننده باشد، که برخی از بازیکنان آن را دوست ندارند. در مقابل بازی کالاف دیوتی در بازی خود از نقشه های کوچک تری استفاده می کند. انواع نقشه هایی که در این بازی ارائه می شود شامل : نقشه های کلاسیک، بلیتز، آلکاتراز می باشد.

تفاوت نقشه ها در هر یک از بازی های بتل رویال
تفاوت نقشه ها در هر یک از بازی های بتل رویال

سلاح ها :

هر دو بازی جنگی دارای سلاح های واقعی در بازی هستند. با این حال، توسعه دهندگان آنها را طوری طراحی کرده اند که عملکرد متفاوتی داشته باشند. در  بازی پابجی موبایل، بازیکنان می توانند از دسته های مختلفی از اسلحه ها برای اهداف مختلف استفاده کنند. به عنوان مثال: یک بازیکن می تواند از SMG برای زدن ضربات از راه دور با پیوست های مناسب استفاده کند. اما این مورد در رابطه با بازی کالاف دیوتی موبایل صدق نمی کند. مکانیک های پس زدن و تیراندازی نیز در هر دو بازی متفاوت است و عادت کردن به آن زمان می برد.

تاکتیک های گیم پلی :

 تاکتیک‌های گیم‌پلی یک بازی، حیاتی‌ترین جنبه‌ای است که یک بازیکن برای متمایز کردن از سایر بازی‌های همان سبک استفاده می‌کند. پابجی کمی بیشتر به سمت احساس واقعی میدان جنگ متمایل است و از تجربه دست اول مخفی کاری تاکتیکی نظامی و رویکرد در زمین مجازی صرف نظر می کند.

اما کالاف دیوتی، با این حال، عملکرد سریع‌تری دارد و حالت BR آن نیز تحت تأثیر استایل آرکید است. این برای گیمرهایی که گیم پلی سریعتر را ترجیح می دهند مناسب تر است. علاوه بر این، بازی کالاف دیوتی موبایل در دقت، سرعت حرکت و روان بودن بهترین است.


منابع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه