کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل

معرفی کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل

کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل در بازی تعداد زیادی از آیتم ها مانند: لوازم جنگی ،شخصیت ها و موارد دیگر را به بازیکنان ارائه می دهند. بازی کال آف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره است.

اخیراً این بازی از مرز 700 میلیون بار دانلود در سراسر جهان عبور کرده است. سازنده بازی پس از راه اندازی اولیه در سال 2019 به طور مداوم ویژگی های جدید و موارد شگفت انگیز را به بازی اضافه می کند.

در این بازی آیتم های زیادی وجود دارد که هر چند وقت یکبار این آیتم ها توسط سازنده به روز سانی شده و به بازی اضافه می شود. 

برای داشتن این آیتم ها باید آن ها را در بازی خریداری کنید. اما سازندگان این بازی برخی از کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل را برای بازیکنانی منتشر کرده اند که نمی توانند این لوازم را با استفاده از پول خریداری کنند.

این کدها Redeem codes نامیده می شوند. بازیکنان می توانند از این کدها برای دریافت پاداش مستقیم استفاده کنند. در ادامه به معرفی کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت .

کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل
کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل

در این بازی بازیکنان می توانند مسابقات رتبه بندی شده یا بدون رتبه بندی را در حالت چند نفره انجام دهند. دو نوع پاداش در بازی وجود دارد : 1. اعتبار (که از طریق بازی به دست می آید ) و 2. امتیاز یا کد ، که باید با پرداخت پول خریداری شوند.

با استفاده از کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل می توان بدون پرداخت پول به کدها دست یافت.

اما باید توجه داشته باشید که ممکن است در قبال استفاده از کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل حساب کاربری گیمرها مسدود شود. درصورت مسدود شدن حساب کاربری فرد مسئولیت این اتفاق بر عهده خود بازیکن خواهد بود .

سازندگان بازی هر از چند گاهی بازی را با ویژگی ها و پاداش های جدید ارتقا می دهند. اخیراً سازندگان بازی را با بروزرسانی جدیدی به نام Call of Duty – Blacks Ops Cold War ارتقاء داده اند. هر ماه ، کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل توسط مقامات در دسترس قرار می گیرد. این کدها می تواند برای دریافت پاداش های هیجان انگیز در بازی استفاده شوند.

هنگامی که یک بازیکن برنده بازی می شود ، سکه های درون بازی را دریافت می کند. اینها ارزهای بازی کال آف دیوتی موبایل هستند.

اگر می خواهید این سکه های درون بازی را خریداری کنید ، باید در قبال آن پول واقعی بپردازید. اما اینجاست که کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل می تواند به شما کمک کند.

با استفاده از کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل می توانید این سکه ها را در بازی به صورت رایگان دریافت کنید. این کدها می توانند موارد فوق العاده ای را در بازی برای شما به ارمغان بیاورند.

با این حال ، اگر بازیکنان در بازی ندانند که در کجا و به دنبال چه چیزی باشند کار بسیار سخت می شود. در این قسمت ، بازیکنان می توانند به نکات و ترفندهای اثبات شده در مورد نحوه باز کردن قفل همه کدهای مخفی و دریافت پاداش رایگان پی ببرند.

سازندگان بازی هر از چند گاهی بازی را با ویژگی ها و پاداش های جدید ارتقا می دهند.
سازندگان بازی هر از چند گاهی بازی را با ویژگی ها و پاداش های جدید ارتقا می دهند.

شیوه پیدا کردن کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل چگونه است؟

قبل از باز کردن قفل کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل ، بازیکنان باید ابتدا اهداف پنهان موجود در بخش Club که اخیراً برای بازی ارائه شده است را تکمیل کنند. بازیکنان با وارد کردن این کدها می توانند اسکین رایگان دریافت کنند.

سه کار وجود دارد که بازیکنان برای به دست آوردن سه کد باید انجام دهند. این کارها عبارتند از :

کد مخفی اول در بازی :

در این مرحله باید از تعدادی Glowstick که روی صندوقچه قرار دارند استفاده کرد. Glowstick را به سمت پوستر هایی که در سمت راست و چپ در لابی قرار دارند پرتاب کنید.

باید طوری این پرتاب انجام شود که پوسترها آتش بگیرند. با آتش گرفتن پوسترها کد مخفی اول نمایان می شود.

آتش زدن پوسترها
آتش زدن پوسترها

کد مخفی دوم در بازی :

برای پیدا کردن کد مخفی دوم ، بازیکنان باید بازی دارت را انجام دهند. پس از وارد شدن به لابی بازی دارت را انتخاب کنید. 5 بار پشت سر هم دارت را به طرف امتیاز 3 پرتاب کنید. پس از این کار کد دوم برای شما نشان داده می شود.

کد مخفی سوم در بازی :

کد مخفی سوم کمی پیچیده تر از کد اول و دوم است . در این مرحله بازیکنان با افرادی در باشگاه که مانع آن ها می شوند برخورد خواهند کرد. در این مرحله باید یک توپ پیدا کنید.

سپس توپ را به 4 بطری که به ترتیب در قسمت ورودی، جلوی میله، راه پله و سمت چپ نوار قرار دارند با قدرت پرتاب کنید. پس از انداختن بطری ها کد مخفی نمایان می شود.

کد های مخفی کال آف دیوتی موبایل کدامند؟

کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل را می توان از طریق رسانه های اجتماعی یا سایت های معتبر دریافت کرد. اما به یاد داشته باشید که برخی از کدها مختص به حساب خاصی هستند و ممکن است برای همه بازیکنان کار نکند.

همچنین ، سعی کنید از کدها در اسرع وقت استفاده کنید ، زیرا پس از مدت زمان مشخص منقضی می شوند.

ما این لیست را به طور مکرر با آخرین کدهای کال آف دیوتی موبایل به روز می کنیم. بنابراین توصیه می کنیم که گاهی اوقات به این سایت مراجعه کنید. لیست کد های مخفی کال آف دیوتی موبایل شامل :

کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل

BFNUZILDFZ4JU43
ARPM3LUJ0JF97
BFOGZBCPCFRZKSX
BLIKZCZNCM
BLMLZCZH66
BJUOZBZCCP
BKGUZCZ7G8
BKGUZCZ8G8
BLILZCZ5UE
BKHDZBZ7U5
BLFUZBZTXS
BMRCZCZ8CS
BLMLZCZH88
BJUMZBZEWE
BJMJZCZ98H
BJRLZBZDV8
BJUNZBZBUA
BJMGZCZRGT
BIVJZBZSUQ
BIFBZBZSC9
BGMTZBZ4BV
BGONZBZQPB
BGRCZBZBNE
170TSIINDQ9UZ
3EREQN8HR4KXN
CODMA473366440
BJMMZCZAQS
CODMB846206751
BJMIZCZ9QD
CODMC753629219
BNDGZBZFF7
BMRNZBZNKC
BMTUZBZXUD
BNGHZBZBTN
BMTPZBZAAN
FTRHJAMPG
BMRMZBZESA
BGRBZBZG3K
BJUCZBZ448
BFOBZBAVHJGZCSK
3EREQN8HR4KXN
BFNUZILDFZ4JU43
170TSIINDQ9UZ
BGMVZBZCU8
BGMRZBZ6SH

کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل

چگونه می توان از کدهای مخفی کال آف دیوتی موبایل استفاده کرد ؟

برای استفاده از کدهای مخفی تنها کاری که باید انجام شود این است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

  1. بازی کالاف دیوتی موبایل را در دستگاه خود باز کنید . سپس به قسمت نمایه موجود در گوشه سمت چپ صفحه اصلی بروید.
  2. اکنون ، به قسمت Call of Duty: Mobile Redemption Center بروید.
  3. شناسه کاربری ( UID) خود را  از Profile Player  کپی و سپس وارد کنید.
  4. کد مخفی را تایپ یا کپی کنید.
  5. کد تایید را وارد کنید.
  6. و در آخر گزینه ارسال را انتخاب کنید.

اکنون ، بازی را دوباره باز کنید و صندوق پستی درون بازی را بررسی کنید. در آنجا پاداش های خود را خواهید دید ، آن پاداش ها را جمع آوری کنید.


منابع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه