معرفی تجهیزات گیمینگ مناسب

تجهیزات گیمینگ مناسب برای بازی و معرفی آنها

تجهیزات گیمیگ برای موبایل می تواند گوشی هوشمند معمولی شما را به یک کنسول بازی مناسب تبدیل کند. مهم نیست که چقدر انگشتان خود را روی صفحه موبایل تکان می دهید، یک دکمه فیزیکی و یک جوی استیک همیشه در حین انجام بازی های تلفن همراه به بازیکن برتری می دهد.

میلیون‌ها بازیکنی که این بازی‌ها را مانند حرفه‌ای‌ها بازی می‌کنند و همه آنها بهتر از یکدیگر هستند، جنگی عظیم برای برنده شدن ایجاد می‌کنند.

گیمرها آن را به یک سطح کاملاً جدید رسانده اند، جایی که بازی دیگر فقط برای لذت بردن نیست بلکه یک مسابقه است. داشتن یک برنامه پشتیبان یا هک بازی تنها راه برنده شدن به نظر می رسد.

و هک بازی در اینجا به محرک ها و تجهیزات گیمینگ مناسب اشاره دارد. تجهیزات گیمینگ مناسب  به شما این مزیت را می دهد تا امتیاز بیشتری در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید یا در بازی پابجی موبایل به حلقه نهایی برسید.

حتی یک حرفه ای با بهترین تجربه بازی بدون داشتن این تجهیزات، بازی را از دست خواهد داد. در اینجا ما به معرفی چندین نوع از محرک ها و تجهیزات گیمینگ مناسب برای گوشی موبایل که در انجام بهتر بازی موثر است خواهیم پرداخت.

معرفی تجهیزات گیمینگ مناسب
معرفی تجهیزات گیمینگ مناسب

معرفی برترین تجهیزات گیمینگ مناسب برای گوشی موبایل

دسته بازی موبایل NOYMI PUBG :

دسته بازی موبایل noymi pubg جزء اولین تجهیزات گیمینگ مناسب برای بازی است. این کنترلر بازی برای تیراندازی بازی هایی مانند PUBG، فورتنایت و غیره بسیار کاربردی است.

همچنین می توانید از انگشت اشاره خود برای هدف گیری و شلیک استفاده کنید. این محصول همچنین قابل تنظیم است و می توان آن را در 180 درجه معکوس کرد. این محصول برای تمامی دستگاه های موبایل با اندازه صفحه نمایش مناسب است و دارای 6 انگشت ماشه است. همچنین، به طور محکم ثابت است و ثبات را در هنگام بازی فراهم می کند.

این محصول از حساسیت بالایی برخوردار است و در طول گیم پلی خود با شلیک از دست رفته مواجه نخواهید شد.

این کنترلر بازی برای تیراندازی بازی هایی مانند PUBG، فورتنایت و غیره بسیار کاربردی است.
این کنترلر بازی برای تیراندازی بازی هایی مانند PUBG، فورتنایت و غیره بسیار کاربردی است.

گیم پد کنترل از راه دور موبایل PUBG Pora :

یکی دیگر از موارد بسیار مؤثر در لیست تجهیزات گیمینگ مناسب برای بازی، دسته بازی کنترل از راه دور پورا است. این ماشه ها به کاربران در عملیات تیراندازی، هدف گیری، حرکت، پریدن و دراز کشیدن به طور همزمان کمک می کنند.

تریگرهای موبایل Pora محصولی است که با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار است.

این امکان عملکرد با چهار انگشت را فراهم می کند که هدف گیری و شلیک را در حین حرکت امکان پذیر می سازد. همچنین، ماشه ها بسیار حساس هستند و برای بهبود تجربه بازی شما با سرعت نور ساخته شده اند.

دسته بازی کنترل از راه دور پورا
دسته بازی کنترل از راه دور پورا

دسته بازی  FlyDigi:

یکی دیگر از تجهیزات گیمینگ مناسب برای بازی دسته flydigi می باشد. هنگام انجام بازی های تیراندازی موبایل، انگشتان اشاره ما بیشتر در پشت تلفن قرار می گیرند و هیچ کاری انجام نمی دهند.

ماشه های عقب این نوع دسته بازی از این انگشتان برای شلیک تفنگ استفاده می کنند. در نتیجه، شست‌های شما آزاد هستند تا بدون قطع کردن شلیک گلوله، تیرهای متقاطع را حرکت دهند. برخلاف ماشه های فنری بی شمار موجود در بازار، این یکی از FlyDigi با باتری کار می کند. برای کسانی که نمی دانند، صفحه نمایش های لمسی خازنی دارای یک میدان الکتریکی یکنواخت هستند و تغییر در میدان الکتریکی به عنوان ورودی لمسی دریافت می شود.

این دقیقاً همان کاری است که این ماشه با دقت چشمگیر انجام می دهد. دسته بازی Flydigi  قابل تنظیم است و می تواند بر روی هر دستگاه آیفون و اندروید بچسبد. این دسته طوری طراحی شده است تا گیمرهای چپ و راست دست بتوانند به خوبی با آن بازی کنند.

همچنین می توانید از این دسته یک جفت را خریداری کنید و از یکی از آنها برای زوم کردن و از دیگری برای عکسبرداری استفاده کنید. در صورت عدم استفاده، می توانید آنها را جدا کرده و در جیب قرار دهید. این دسته با باتری 50 میلی آمپر ساعتی، ماشه می تواند تا 80 ساعت کار کند. در مجموع، این یک ابزار ایده آل برای گیمرهای موبایلی است.

دسته بازی Flydigi قابل تنظیم است و می تواند بر روی هر دستگاه آیفون و اندروید بچسبد.
دسته بازی Flydigi قابل تنظیم است و می تواند بر روی هر دستگاه آیفون و اندروید بچسبد.

محصول پیشتهادی : دسته بازی موبایل مدل x9 

این دسته یکی از دسته های پر طرفدار لیزری است که از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. از دسته بازی پابجی مدل x9 برای تیراندازی با سرعت بالا در بازی های موبایلی به خصوص بازی پابجی موبایل  استفاده می شود.

این نوع تجهیزات گیمینگ مناسب با داشتن تکنولوژی شلیک رگباری باعث میشود تا بتوانید با اسلحه های تک تیر هم به صورت رگباری شلیک کنید. این دسته دارای طراحی هوشمندانه و پاسخ بسیار حساس به لمس است.

همچنین داشتن ویژگی هایی مانند طراحی ارگونومیک، بسیار بادوام، قابل حمل و دارای انعطاف پذیری بالا تجربه بازی متفاوت و منحصر به فردی را به شما ارائه می دهد. دسته بازی پابجی مدل x9 از سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند. این دسته به درستی با پد های لاستیکی پوشانده شده است .

بنابراین هنگام استفاده از این دسته های بازی نیازی به نگرانی در مورد خط و خش در بدنه گوشی نیست. دسته بازی پابجی مدل x9 به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد از خسته شدن شما در بازی های طولانی مدت جلوگیری کرده و دست شما را خسته نمی کند.

تنها در هنگام استفاده کافی است شما با انگشت خود دکمه شلیک را لمس کنید تا عملیات تیراندازی و هدف گیری به طور همزمان انجام شود.

این دسته به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد از خسته شدن شما در بازی های طولانی مدت جلوگیری می کند.
این دسته به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد از خسته شدن شما در بازی های طولانی مدت جلوگیری می کند.

دسته بازی آی پگا مدل PG 9099 :

اگر با افزودن تجهیزات گیمینگ مناسب برای بازی قانع نیستید، در اینجا یک کنترلر بازی کامل برای موبایل شما وجود دارد. این کنترلر یک همراه بازی عالی برای گوشی هوشمند شما است. این کنترلر دارای دو ماشه، دو ضربه گیر، دو جوی استیک آنالوگ، یک D-pad، منو، شروع، انتخاب و تعدادی دکمه قابل برنامه ریزی است.

دسته بازی آی پگا مدل PG-9099 از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود. باتری 400 میلی آمپری داخلی این دسته با یک بار شارژ حدود 10 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، دارای یک نگهدارنده برای گوشی های هوشمند در هر اندازه است.

دسته بازی آی پگا مدل PG-9099 از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود.
دسته بازی آی پگا مدل PG-9099 از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود.

دسته شیش انگشتی موبایل مدل k10 :

دسته شیش انگشتی موبایل مدل k10 با طراحی ارگونومیک کاملا جدید و با کیفیت بالا می باشد. از خصوصیات دیگر این دستگاه می توان به  سبک و قابل حمل بودن، جمع شدنی و قابل تنظیم بودن آن پرداخت.

از دسته شیش انگشتی می توان در بازی های با مدت زمان طولانی استفاده کرد. این دسته در اکثر تلفن های همراه  اندرویدی و آیفون قابل استفاده است. طراحی ارگونومیک دسته بازی باعث می شود هنگام بازی احساس خوبی داشته باشید.

موادی که در ساخت دسته این دسته  به کار رفته مانع از ایجاد لغزش در حین بازی می شود ، به همین دلیل در بازی تجربه بسیار خوبی را کسب خواهید کرد.

از این دسته ها باید در تلفن های اندروید و آیفون که اندازه صفحه آنها بین 4.6 تا 7 اینچی است استفاده شود. جنس دسته شیش انگشتی از پلاستیک و فلز می باشد.  ماشه های فلزی پایدارتر و حساس تر از ماشه های پلاستیکی در بازی شلیک می کنند.

با دسته شیش انگشتی موبایل مدل k10 می توانید سرعت عمل بالا در بازی را تجربه کنید.
با دسته شیش انگشتی موبایل مدل k10 می توانید سرعت عمل بالا در بازی را تجربه کنید.

گیم پد بلوتوث Flydigi Wasp 2 :

یکی دیگر از تجهیزات گیمینگ مناسب گیم پد بلوتوث Wasp 2 می باشد. این گیم پد دارای یک ضربه گیر، ماشه، جوی استیک آنالوگ و دو دکمه اضافی است که می توانند به دلخواه مجددا برنامه ریزی شوند.

این گیم پد دارای طراحی ارگونومی عالی است. این دسته می تواند قابلیت های بازی شما را افزایش دهد. و با جفت کردن آن با FlyDigi’s Trigger می توانید آن را بیشتر تقویت کنید. برای قرار دادن گوشی‌های هوشمند در اندازه‌های مختلف، Wasp 2 دارای مکانیزم کشویی قابل تنظیم است.

گیم پد از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند اندرویدی شما متصل می شود. یا می توانید آن را از طریق درگاه USB Type C وصل کنید. طبق گفته سازنده، گیم پد Wasp 2 با یک بار شارژ تا 80 ساعت دوام می آورد.

این گیم پد یکی از انواع لوازم جانبی های بازی کاملاً جمع و جور است تا به راحتی در جیب شما قرار بگیرد.

یکی دیگر از تجهیزات گیمینگ مناسب گیم پد بلوتوث Wasp 2 می باشد.
یکی دیگر از تجهیزات گیمینگ مناسب گیم پد بلوتوث Wasp 2 می باشد.

دسته لیزری پابجی مدل js 30 :

این دسته یکی از دسته های پر طرفدار لیزری است که عملکرد سریعی دارد. از دسته لیزری پابجی مدل js 30 برای تیراندازی با سرعت بالا در بازی های موبایل استفاده می شود.

دسته های لیزری با استفاده از نور لیزر امکان کنترل و تسلط بر بازی را برای شما فراهم می کند. این دسته برای بازی PUBG ، Knives Out ، Rules of Survival ، Survivor Royale و …  دیگر بازی های تلفن همراه مناسب است.

این دسته با طراحی هوشمندانه و پاسخ بسیار حساس مانند استفاده از موس، وقتی فشار می دهید ، تجربه بازی متفاوت و منحصر به فردی را به شما ارائه می دهد. دسته لیزری پابجی مدل js-30 از سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند.

در دسته لیزری پابجی مدل js-30 دو حالت را دریافت می کنید : حالت عادی و حالت چند ضربه ای، که می توانید با یک کلیک آن را انتخاب کنید. این دسته به درستی از 3 نقطه تماس ، که با پد های لاستیکی پوشانده شده است ، ثابت شده اند. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد خط و خش در بدنه گوشی نیست.

دسته لیزری پابجی مدل js-30 به صورت ارگونومیک طراحی شده است.
دسته لیزری پابجی مدل js 30 به صورت ارگونومیک طراحی شده است.

دسته بازی مکانیکی مدل R11 :

این دسته بازی محصولی بسیار بادوام است که از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است. علاوه بر این، به کاربران امکان بازی با 4 انگشت را می دهد و تجربه آنها را بهبود می بخشد.

با این وسیله جانبی می توانید بازی پابجی موبایل ، Free Fire، Fortnite، بازی کالاف دیوتی موبایل و بسیاری دیگر را انواع بازی ها را تجربه کنید. این محصول همچنین ضد خش است و با قطعات لاستیکی داخلی ساخته شده است که چسبندگی عالی را فراهم می آورد. وزن سبک و پایداری این محصول کنترل آن را آسان می کند.

دسته بازی مکانیکی مدل R11 این دسته بازی محصولی بسیار بادوام است که از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است.
دسته بازی مکانیکی مدل R11 این دسته بازی محصولی بسیار بادوام است که از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است.

دسته بازی پابجی موبایل مدل Limeshot Blue Shark :

این محصول از Limeshot در واقع یک انتخاب محبوب در بین بسیاری از گیمرها است. این محصول می تواند گیم پلی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و به شما کمک کند بازی را برنده شوید یا امتیاز خود را افزایش دهید.

دسته بازی پابجی مدل  Limeshot Blue Shark محصولی بسیار موثر است که به اقدامات شما پاسخ سریع می دهد. این دسته بازی برای هر دو دستگاه آیفون و اندروید مناسب است.

علاوه بر این، یک درایو تلفن هوآی بزرگ 12 میلی متری نیز دارد که بهترین کیفیت صدای HD را ارائه می دهد. با این محصول یک هدفون سیمی 3.5 میلی متری با میکروفون داخلی نیز دریافت می کنید.

این دسته بازی برای هر دو دستگاه آیفون و اندروید مناسب است.
این دسته بازی برای هر دو دستگاه آیفون و اندروید مناسب است.

دسته بازی موبایل مدل level 3 :

یکی از انواع تجهیزات گیمینگی که به طور خاص برای بازی های تیراندازی موبایل طراحی شده است دسته بازی موبایل مدل level3 می باشد.

این دسته تلفن شما را به یک دسته بازی سنتی ایکس باکس یا پلی استیشن تبدیل می کند و برای دستان بزرگ راحت تر است. دسته بازی موبایل مدل level 3 بدنه و کنترل تلفن را از طریق سه نقطه تماس که از لنت های لاستیکی پوشانده شده است محکم می کند تا از لغزش تلفن جلوگیری شود.

گیمرها ممکن است بعد از ساعت ها بازی با تلفن همراه ، دچار گرفتگی دست شوند که با استفاده از این دسته این مشکل گرفتگی و خستگی دست از بین خواهد رفت. در این نوع دسته ها فقط نیاز است که با چهار انگشت دست خود محرک های L1 R1 را فشار دهید. سپس در این حالت می توانید عملیات تیراندازی ، هدف گیری ، حرکت و پرش را انجام دهید.

با استفاده از دسته بازی موبایل مدل level 3 می توان مشکل گیمرها را که فقط از انگشت شست استفاده می کردند نیز برطرف نمود.

دسته بازی موبایل مدل level 3 به طور خاص برای بازی های تیراندازی موبایل طراحی شده است.
دسته بازی موبایل مدل level 3 به طور خاص برای بازی های تیراندازی موبایل طراحی شده است.

انتخاب هدفون گیمینگ مناسب :

هدفون گیمینگ مناسب در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند. مهم است که هدفون را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. یکی از مزایای هدفون گیمینگ مناسب داشتن  کیفیت صدای بالا و میکروفون است.

از آنجایی که شما انتخاب گسترده تری برای هدفون و میکروفون خود دارید ، می توانید تنظیمات بازی خود را با جدیدترین میکروفون و هدفون ترکیب کنید. به طور کلی  در هدفون ها کیفیت صدا و میکروفون بهتر است.

همچنین از هدفون می توان برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم نیز استفاده کرد. برای کسانی که تازه وارد بازی می شوند ، انتخاب هدفون گیمینگ مناسب ممکن است پیچیده و گیج کننده به نظر برسد.

از بسته بندی بیرونی ، بیشتر هدفون ها مفید ، کارآمد و بسیار موثر به نظر می رسند. شما به مدلی احتیاج دارید که صدایی با کیفیت بالا تولید کند و دارای ویژگی های کاربردی مناسب باشد.

صدا با کیفیت بالا یکی از ضروری ترین عوامل تعیین کننده در انتخاب یک هدفون بازی است.
صدا با کیفیت بالا یکی از ضروری ترین عوامل تعیین کننده در انتخاب یک هدفون بازی است.

دسته بازی حرفه ای F4 Falcon :

با استفاده از این دسته  می‌توانید بدون نصب درایور یا اتصال بلوتوث بازی را شروع کنید. این نوع دسته برای گوشی های iOS و اندروید (4.5-6.5 اینچ) طراحی شده است. دسته F4 به دلیل داشتن قابلیت هایی چون : پاسخ سریع، دکمه های فاصله کوتاه و کلیکی، مناسب برای بازی های تیراندازی، از جمله PUBG، Knives Out، Rules of Survival، Survivor Royale و غیره است.

با این دسته می توانید 9 بار در ثانیه کلیک کنید و دشمنان را سریع از بین ببرید. دسته بازی F4 دارای چهار حالت مختلف انفجاری است. این دسته مانند M4A1 واقعی به “انتخابگر” مجهز است.

به دلیل وجود باتری قابل شارژ داخلی، می توان تا 40 ساعت از آن استفاده کرد. هنگام استفاده از استینگر لازم نیست قاب گوشی خود را بردارید.

دسته بازی F4 دارای چهار حالت مختلف انفجاری است.
دسته بازی F4 دارای چهار حالت مختلف انفجاری است.

دسته بازی موبایل پابجی مدل ممو AK 16 :

اما یکی از سودمند ترین تجهیزات گیمینگ مناسب در این لیست دسته بازی موبایل پابجی مدل ممو AK 16 است.

این محصول برای آیفون و اندروید طراحی شده و برای تمامی مدل های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این محصول ثبات و راحتی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد که به شما امکان می دهد ساعت ها به صورت مداوم بازی کنید.

عملکرد چهار انگشت را ارائه می دهد و می توانید در حین حرکت هدف گیری و شلیک کنید. استفاده از این محصول بسیار ساده است و با پدهای لاستیکی ساخته شده است. این دسته همچنین از سر خوردن یا خراشیدگی گوشی جلوگیری کنید.

با دسته بازی موبایل پابجی مدل ممو AK 16 می توانید ساعت های طولانی بدون هیچ گونه خستگی بازی کنید.
با دسته بازی موبایل پابجی مدل ممو AK 16 می توانید ساعت های طولانی بدون هیچ گونه خستگی بازی کنید.

دستکش گیمینگ ضد عرق و ضد لغزش مدل E-Sport :

این دستکش ضد تعریق با طراحی هوشمندانه به شما این امکان را می‌دهد که انگشت شست خود را از صفحه لمسی جدا کنید. این دستکش به سرعت عرق را از بین برده و دست شما به صورت مداوم خشک می ماند.

نه تنها اصطکاک روی نمایشگرها را کاهش می‌دهد، بلکه دارای حساسیت لمسی بالایی است که برای شما یک تجربه بازی روان و چشمگیر را به ارمغان می آورد. دستکش گیمینگ ضد عرق مدل E-Sport ساخته شده از سیم و الیاف سیم رسانا است.

این دستکش های صفحه لمسی قابلیت تنفس دارد. یعنی توانایی جذب عرق آن نسبت به سایر محصولات لاستیکی و پنبه ای معمولی بسیار بالاتر است.


منابع:

یک دیدگاه برای “معرفی 15 عدد تجهیزات گیمینگ مناسب برای بازی های موبایلی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه