۹۹۵,۰۰۰ تومان

آخرین به روزرسانی قیمت: 3 روز قبل
فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه

۹۹۵,۰۰۰ تومان

آخرین به روزرسانی قیمت: 3 روز قبل
این محصول رو با دوستات به اشتراک بزار:
5% کش بگ
5% از خریدت داخل کیف پولت میره!
این محصول رو با دوستات به اشتراک بزار:
5% کش بک
5درصد از خریدت داخل کیف پولت میره...
محصولات مشابه

Original price was: ۴,۸۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴,۳۹۰,۰۰۰ تومان.

10%

Original price was: ۸۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۴۹,۰۰۰ تومان.

16%

فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه که بسیار قدرتمند عمل می‌کند و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی، دمای گوشی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد، فن خنک کننده موبایل مدل SL07 است. فن دوگانه، با دو موتور قدرتمند و سرعت چرخش بالا و همچنین سطح پوشش بیشتر که نسبت به فن های خنک کننده معمولی، بازدهی قوی تری از خود بر جای می‌گذارد.

XO SL04 Mobile Phone Cooling Radiator 3

اگر دوست دارید مثل گیمرهای حرفه ای ساعت ها به پای بازی های موبایلی بنشینید بدون اینکه نگران داغ شدن گوشی همراه خود باشید، توصیه می‌کنیم که حتما این فن خنک کننده موبایل را مد نظر داشته باشید و در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

چه از نظر فنی، و چه از نظر ظاهری، فن خنک کننده موبایل مدل SL07 یک محصول تایید شده است که بسیاری از گیمرهای حرفه ای، از عملکرد آن در خنک کردن گوشی ها و حفظ دمای پایین در حین بازی، رضایت نشان داده اند.

خبر خوب اینکه این محصول، در ایران توسط فروشگاه هینتو عرضه می‌شود و شما می‌توانید با قیمتی کمتر نسبت به سایر فروشگاه ها، آن را خریداری نمایید.

اما چرا عملکرد فن خنک کننده موبایل مدل SL07 قابل تمجید است؟ با ما همراه باشید تا از نکات و ویژگی های مثبت این محصول، پرده برداری کنیم.

 

 

خرید انواع فن خنک کننده گوشی

خرید انواع فن خنک کننده گوشی

 

ویژگی ها و نقاط قوت فن خنک کننده موبایل مدل SL07

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، فن خنک کننده موبایل مدل SL07 یک فن دوگانه است که انتظار داریم عملکرد آن نسبت به فن های معمولی، به خاطر دو موتور محرک، قوی تر باشد. همچنین به خاطر ابعاد بزرگتری که این فن خنک کننده دوگانه دارد، می‌تواند سطح بیشتری از بدنه گوشی موبایل را زیر موج سرما قرار دهید.

به همین خاطر، می‌توان گفت که عملکرد این محصول، نسبت به فن های خنک کننده معمولی و تک موتوره، دارای بازدهی بالاتری خواهد بود.همچنین در کنار مواردی که در بالا گفتیم، جنس سرمایی که این فن ایجاد می‌کند، به خاطر برخورداری از فناوری های روز دنیا، می‌تواند با سرعت بالاتری، دمای گوشی را به اعداد پایین تر برگرداند.

از مهمترین ویژگی های مثبتی که باید به تفصیل در مورد فن خنک کننده دوگانه موبایل مدل SL07 اشاره کرد، شامل موارد زیر هستند:

ایجاد سرمای وحشتناک روی گوشی موبایل

اگر قبلا فن خنک کننده داشته اید، قطعا با شروع فعالیت فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C شگفت زده خواهید شد. بدون اغراق عملکرد آن در تخلیه گرما روی بدنه گوشی بسیار شگفت انگیز است و می‌تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، کل بدنه گوشی را همانند زمین های یخ زده مسکو در زمستان، خنک کند.

فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C

اولین مولفه قدرت در این فن خنک کننده، فعالیت همزمان دو فن است. هر کدام از فن های خنک کننده با سرعت 7000 دور در دقیقه شروع به چرخیدن می‌کنند و شاید بتوان گفت، همین موضوع برای خنک شدن گوشی شما کافی است.

اما پیش بینی سازنده و طراح این محصول برای مواقع حساس تر وقتی گوشی از دماهای بالا عبور می‌کند، نیز بوده است. از همین رو، فن خنک کننده دوگانه موبایل مدل SL07 از فناوری روز دنیا که برای خنک کنندگی به کار می‌رود، غنی است. فناوری رادیاتوری، با تبدیل گرما به بخار و همچنین ایجاد رطوبت، شرایطی را فراهم می‌کند که بازدهی عملکرد خنک کنندگی فن بیشتر باشد.

در کنار فرایند پرتاب باد و همچنین خنک کنندگی رادیاتوری، در پنل پشتی فن، یک تراشه نیمه هادی از جنس فلز آلومینیوم وجود دارد. با توجه به اینکه آلومینیوم، دارای رسانای بسیار خوبی است، از همین رو، به خوبی می‌تواند گرما را از بدنه گوشی به خود گرفته و تخلیه نماید.

بدین ترتیب، ما با یک غول عجیب و غریب در خنک کنندگی در طرف هستیم که گرما را دشمن خونی خود می‌بیند و با قدرت بالای خود و زیر 1 دقیقه تلاش دارد تا آن را نابود سازد.همچنین برای عدم بازگشت گرما، یک سد محافظتی و پایدار ایجاد می‌کند تا مبادا گوشی شما دوباره با افت سرعت و پدیدار شدن لگ به خاطر وجود گرمای زیاد، روبرو شود.

سنگین ترین بازی های گرافیکی را بدون نگرانی بازی کنید!

اگر گوشی شما جزء گوشی های میان رده است، بدون شک با استفاده از این فن خنک کننده موبایل، می‌توانید بدون نگرانی، هر بازی را اجرا کنید. در حال حاضر، سنگین ترین بازی های گرافیکی موجود در صنعت گیم موبایل که خیلی طرفدار دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • کالاف دیوتی موبایل
  • کالاف دیوتی وارزون
  • فری فایر
  • پابجی
  • فورتنایت
  • گلادیاتور
  • آسفالت 9
  • مدرن کمبت
  • مورتال کمبت

و غیره که نیاز به پردازش سنگین در گوشی موبایل دارند. همین پردازش سنگین، باعث می‌شود بعد از مدتی، دمای گوشی شما رفته رفته افزایش پیدا کند تا جایی که دستتان از گرمای بدنه بسوزد. این گرما، سرسام آور است، چون برخی از افراد دستشان حساس است و بلافاصله عرق می‌کند. همین لذت بازی را برای آنها خراب می‌کند.

فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C

اما وقتی فن خنک کننده موبایل مدل SL07 با قدرت حضور دارد، بدون شک جای نگرانی وجود ندارد. با تهیه آن و اتصال به گوشی موبایل خود، شرایط بازی بدون گرما، برای شما فراهم خواهد شد. از زمان آغاز تا کمتر از 1 دقیقه، گوشی شما به دمای عادی خود بر می‌گردد و حالا، نه خبری از لگ هست و نه گرما! راحت و بدون نگرانی، بازی کنید.

پوشش بیشتر سطح گوشی موبایل

یکی از مهمترین مزیت های فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C نسبت به دیگر فن های موجود در بازار، این است که با استفاده از این فن خنک کننده، سطح بیشتری از بدنه را برای تخلیه گرما پوشش خواهد داد. به طور میانگین، فن های معمولی بین 20 الی 25 سانتی متر مربع را زیر پوشش خود می‌گیرند.

اما فن خنک کننده رادیاتوری دوگانه مدل SL07، تقریبا دو برابر یعنی 4.3 سانتی متر مربع از بدنه گوشی را تحت پوشش سرمای مستقیم خود قرار می‌دهد و همین رو، باعث سرعت گرفتن فرایند کاهش دمای گوشی موبایل خواهد شد.

همانطور که در بالا هم گفتیم، این پوشش با وجود فلز رسانای آلومینیوم، به شتاب گرفتن روند تخلیه گرما از سطح گوشی موبایل کمک خواهد کرد.

با این فن خنک کننده بدون ایجاد مزاحمت، تولید محتوا کنید.

از دیگر نقاط قوتی که سازنده به صورت ریزبینانه به آن دقت کرده است تا نیازهای افرادی که با گوشی خود تولید محتوا می‌کنند یا بلاگر هستند را برطرف کند. برای تولید محتوا، معمولا فیلمبرداری بیشتر از حد معمول ممکن است طول بکشد.

فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C

یا اگر بخواهید جلسات آموزشی خود را با گوشی موبایل فیلم برداری نمایید، طبیعی است که گوشی به علت طولانی شدن فرایند فیلمبرداری داغ کند.معمولا برای قراردادن موبایل روی سه پایه، دیگر فضایی برای استفاده از فن خنک کننده وجود نخواهد داشت. از همین رو، خیلی از بلاگرها، در این قضیه با مشکل روبرو هستند.

اما هوشمندی سازنده در طراحی این فن خنک کننده در جایی آشکار می‌شود که ما روی محصول، محلی برای اتصال فن خنک کننده به پایه مشاهده می‌کنیم. شما می‌توانید، هولدر سه پایه موبایل را خارج کنید و به جای هولدر، فن خنک کننده را متصل کنید. این فن خنک کننده، واسط بین گوشی و پایه خواهد بود و با یک تیر دو نشان می‌زنید.

هم به عنوان هولدر سه پایه و هم به عنوان خنک کننده، اجازه می‌دهد شما به صورت بدون وقفه، تولید محتوا داشته باشید. پس از این فن خنک کننده نه تنها برای بازی، بلکه برای تولید محتوا هم می‌توانید استفاده کنید و در مواقعی که دمای گوشی افزایش پیدا کرده است، آن را با این واسطه، خنک کنید.

بدون نویز، لرزش و صدای مزاحم، به کارتان ادامه دهید.

از دیگر نکات مثبت موجود در فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C، می‌توان به عملکرد بی نقص و بدون صدای آن اشاره کرد. به خاطر برخورداری از تراشه های جدید و همچنین متریال باکیفیت، فرایند خنک کردن گوشی شما بدون صدا و ایجاد نویز انجام خواهد شد.

فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه Type-C

این موضوع در برخی از فن های خنک کننده آزاردهنده است، اما در این مدل فن دوگانه دیده نمی‌شود. به قدری این فن کم صدا است که می‌توانید در کنار فعالیت آن، به ضبط صدا هم مشغول شوید. کسانی که تولید محتوا انجام می‌دهند، قطعا این مولفه مثبت در انتخاب فن خنک کننده، برایشان حائز اهمیت خواهد بود.

طراحی بصری مدرن و دوست داشتنی

طراحی ظاهری فن موبایل رادیاتوری مدل SL07 دوست داشتنی است. از سبک مدرن و امروزی با تم گیمینگ برای طراحی آن استفاده شده است. وجود نورپردازی رنگین کمانی RGB، ظاهر این فن خنک کننده را دلنشین تر کرده است.

نورپردازی آن جلوه ای درخشان به خصوص در مواقعی که نور محیط کم است ایجاد می‌کند و افرادی که شور و حال عجیبی برای فضای گیمینگ دارند، قطعا این موضوع را درک خواهند کرد. همچنین روی محصول، یک نمایشگر دیجیتال برای پایش لحظه ای دمای سطح گوشی تعبیه شده است و شما می‌توانید از دمای جاری گوشی خود مطلع شوید.

جمع بندی نهایی در مورد خرید فن خنک کننده موبایل مدل SL07

با توجه به نکاتی که در مورد فن خنک کننده موبایل مدل SL07 گفتیم، متوجه شدید که این این محصول، یکی از قدرتمندترین انتخاب هایی است که پیش رو دارید. اگر در طول روز، ساعت های زیادی به بازی مشغول هستید، حتما توصیه می‌کنیم که این فن خنک کننده را تهیه فرمایید.

برای خرید فن خنک کننده موبایل مدل SL07 می‌توانید از فروشگاه اینترنتی هینتو اقدام کنید. هینتو، به خاطر عرضه مستقیم، محصولات خود را زیر قیمت به شما ارائه می‌کند. ضمن اینکه تمامی محصولات دارای مهلت تست بین 7 الی 14 روزه هستند. با هینتو، خریدی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

توضیحات تکمیلی

مدل

SL07

قیمت جهانی

16$ دلار

برند

cubonic

رنگبندی

مشکی

جنس

آلیاژ آلومینیوم + پلاستیک, فلز, سیلکیون

ولتاژ ورودی

5V / 3A

سوکت شارژ

Type-C

مناسب برای

تمامی گوشی های اندرویدی و ios

توان خنک سازی گوشی

کاهش دمای گوشی تا 27 درجه سانتی گراد

کاهش دمای سطح فن

تا 3 درجه سانتی گراد

جنس سطح فن

الومینیوم

نور پردازی RGB

دارد

اقلام همراه

کابل شارژ تایپ سی
دفترچه راهنما
گیره متصل به پایه

رعایت نکات ایمنی

هر بار بعد از یک ساعت استفاده از فن آن را به مدت 10 دقیقه خاموش کنید تا فن خنک شود
از منبع تعذیه 5V ولت 3A امپر یا کمتر استفاده کنید
منبع تغذیه از مقدار مشخص شده کمتر باشد فن با قدرت کمتری کار میکند

سرعت چرخش فن

7000 هزار دو در دقیقه

تنظیم سرعت فن

دارد

کنترل دما

ندارد

دما سنج

دارد

دیگر ویژگی‌ها

برد IC هوشمند, درگاه شارژ Type-C, فن دوگانه, نیمه هادی دوگانه

وزن

141 گرم

گارانتی

تست 7 روزه, گارانتی دو سال اصالت و سلامت فیزیکی کالا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فن خنک کننده رادیاتوری موبایل مدل SL07 فن دوگانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *