مارس سال ۲۰۲۰ بود که کمپانی بزرگ و مطرح اکتیویژن (Activision) نسخه کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty Warzone) را معرفی کرد. این بازی که در سبک Battle Royal (بتل رویال) بود کاملا رایگان عرضه شد.

این بازی به کاربران امکان می‌داد با استفاده از کنسول های مثل PS 4 و ایکس باکس وان Xbox one یا pc با همدیگر به رقابت بپردازند. چیزی نگذشت که این نسخه از کالاف دیوتی به یکی از محبوب ترین بازی ها در این سبک تبدیل شد و کاربران زیادی را به خود جذب کرد.

بعد از گذشت دو سال، اکتیویژن اعلام کرده است که نسخه موبایل آن را هم عرضه خواهد کرد. البته هنوز زمان دقیقی برای عرضه نسخه موبایل اعلام نشده است، تنها خبری که تایید شده است این است وارزون موبایل پاییز ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

تا چند ماه پیش هیچ اطلاعاتی هم در مورد اینکه وارزون موبایل قرار است چطور باشد وجود نداشت اما حالا اطلاعاتی به بیرون درز کرده و ویدیوهایی از گیم پلی اولیه بازی در اینترنت منتشر شده است که با نگاهی به آنها می توانیم حدس بزنیم قرار است اکتیویژن این بار چه شگفتی برای ما داشته باشد.

در این مقاله می خواهیم جدیدترین اخبار کالاف دیوتی وارزون موبایل را که در وبلاگ رسمی کالاف دیوتی منتشر شده است و همچنین اخباری که به طور غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف درج شده است را برای شما بازگو کنیم.

مطلب پیشنهادی : چطوری با موس و کیبورد روی موبایل بازی کنیم

کالاف دیوتی وارزون موبایل

اخبار کالاف دیوتی موبایل وارزون (مرداد 1401)

اطلاعاتی که در اطلاعاتی که Activision منتشر کرده است نشان می‌دهد که Warzone Mobile قرار است جانی دوباره به بازیکنان و طرفداران این کمپانی بدهد. اگر به خاطر داشته باشید، آنطور که آمارها نشان می دهند تعداد بازیکنانی که هر ماه به سرورهای کالاف دیوتی سر می زدند از ۱۵۰ میلیون به رقم ۱۰۰ میلیون رسید!

این کاهش شاید به خاطر آپدیت های جدیدی بود که گاهی اوقات باعث آزار و اذیت بازیکن ها می شد و بیش از اندازه سختگیرانه بود اما با آمدن این بازی جدید موبایلی، احتمالاً گیمر ها یک بار دیگر تا چند هفته ای در حال تست کردن این بازی باشند و به سرور های اکتیویژن هجوم ببرند!

بر اساس چیزهایی که بعضی از لیکرهای معروف لو داده‌اند احتمالاً در بازی کالاف دیوتی موبایل Warzone باید منتظر یک امکان ویژه باشیم و آن فینیشر است. کالاف دیوتی های قبلی این امکان جذاب را نداشتند اما اگر در بازار موبایل این امکان وجود داشته باشد، هیجان فوق العاده‌ای به بازی خواهد داد و حس خیلی خوبی به گیمر برنده تزریق خواهد کرد.

بعضی از گیمر های حرفه ای اخبار غیررسمی درباره وارزون موبایل، گفته اند که احتمالاً در این نسخه از بازی، تعداد Bot هایی که در نقشه وجود دارد زیاد خواهد بود. همانطور که می دانید اگر ربات در نقشه باشد این موضوع برای گیمر های ابتدایی که هنوز حرفه‌ای نشده اند جذاب خواهد بود چونکه رقابت با آنها ساده تر است اما گیمرهای حرفه‌ای ترجیح می دهند با پلیر های واقعی بازی کنند و مهارت های خود را به چالش بکشند.

 

دانلود کالاف وارزون موبایل

خبر خوشحال کننده برای کسانی که با ورژن PC و کنسول آشنا بودند این است که در وارزون موبایل هم گولاک داریم و این تجربه بازی سریع بدون وقفه و برگشت به بازی را بهتر می‌کند. حتی شاید آلکاتراز هم در این بازی باشد و به صورت دائمی در دسترس باشد.

اگر مشتاق هستید بدانید چه نقشه هایی در وارزون موبایل وجود دارد به نظر می رسد در نسخه موبایل این بازی هم همان نقشه هایی که در وارزون pc داشتیم وجود داشته باشد اما معلوم نیست که قرار است نقشه ویژه ای هم به این نسخه از بازی اضافه شود یا نه.

چیزی که مسلم است این است که نقش های قبلی را هم در اینجا خواهیم داشت این موضوع ممکن است باعث شود کسانی که تجربه وارزون PC یا کنسول را دارند از کاربرانی که تازه به جمع شان اضافه شده اند جلوتر باشند چون با نقشه ها به طور کامل آشنا هستند اما طبیعی است بیشتر از چند روز یا چند هفته طول نمی کشد تا کاربران جدید هم به نقشه ها مسلط شوند.

خبر خوب برای عاشقانه وارزون قدیمی این است که در بازار موبایل هم قرار است با همان ویژگی ها بازی کنیم به علاوه اینکه نقشه اصلی نسخه اولیه نقش Verdansk است که یکی از بهترین نقشه هایی است که بین همه بازی های بتل رویال دیده بودیم. این بار قرار است مبارزه و جنگ در این نقشه را در گوشی موبایل تجربه کنیم.

 

دانلود کالاف دیوتی وارزون

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی وارزون موبایل

هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که حداقل گوشی مورد نیاز برای اینکه کالاف دیوتی وارزون موبایل را اجرا کنیم چیست اما طبق اطلاعاتی که به طور غیر رسمی درز کرده است و در فضای مجازی وجود دارد اگر بخواهید یک گوشی موبایل داشته باشید که بتوانید روی آن بازی موبایل وارزون را اجرا کنید باید سیستم های زیر را داشته باشد.

البته گفته شده است که اکتیویژن در تلاش است این بازی را بهینه تر از بازی‌های قبل بسازد تا کاربران بیشتری بتوانند با آن بازی کنند اما هرچقدر هم که بهینه شود نمی توان انتظار داشت گوشی های ضعیف از عهده آن بر بیایند مخصوصاً که حجم آن هم به اندازه قابل توجهی زیاد خواهد بود.

 

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی وارزون موبایل

  • حداقل سیستم مورد نیاز:

Soc: Snapdragon 730G/ Hisilicon Kirin 1000/ Mediatek Helio G98/ Exynos 2100

RAM: 4 GB

Operating System: Android 10

Free Storage: 4 GB space

 

  • سیستم پیشنهادی:

 

Soc: Snapdragon 865 or better/ Hisilicon Kirin 1100 or better/ MediaTek Dimensity 700U | Exynos 2200 or better.

RAM: 6 GB or More

Operating System: Android 10

Free Storage: 6 GB Free space

 

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی وارزون موبایل موبایل iOS

  • حداقل سیستم مورد نیاز:

SoC: Apple A10 Bionic Chip

RAM: 2GB

Operating System: iOS 11

Free Storage: 4 GB space

 

  • سیستم پیشنهادی:

SoC: Apple A11 Bionic chip and above

RAM: 2 GB or more

Operating System: iOS 12 or Higher

Free Storage: 6 GB+ space

 

وارزون موبایل

امکانات جدید در کالاف دیوتی موبایل وارزون

آن طور که از ویدیو های لو رفته از کالاف دیوتی وارزون موبایل فهمیده می شود، قرار است در این بازی با امکاناتی مواجه شویم که در کالاف دیوتی وارزون قبلی نسخه pc و کنسول آنها را نداشتیم. مثلاً احتمالاً کوکتل مولتوف داشته باشیم که یک بمب دستی شیشه ای است که حریف را به آتش می کشد! یا قرار است بخش‌های فرعی جذابی مثل بازجویی در بازی داشته باشیم. البته باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند.

 

 

کلام پایانی

با همه توضیحاتی که دادیم همچنان می‌توان گفت اطلاعاتی که از بازی موبایل کالاف دیوتی وارزون به بیرون درز کرده آنقدر زیاد نیست و همچنین باید افزود که تازه تنها نسخه آلفای بازی در اختیار برقی که قرار گرفته و گیم پلی آن منتشر شده است که این هم می‌تواند کار خود کمپانی برای جلب توجه و مارکتینگ آن باشد. همچنین برای خرید دسته لیزی موبایل مدل JS68 میتوانید از لینک اقدام کنید.

پس تا زمانی که خود بازی به طور رسمی منتشر نشده است نمی توان با اطمینان گفت چه چیزی منتظر ماست تنها چیزی که می توانیم در مورد آن مطمئن باشیم این است که قرار است پاییز ۲۰۲۲ با نسخه موبایل کالاف دیوتی وارزون، هیجان و لذت گیمینگ جدیدی تجربه کنیم.

۵۵ دیدگاه برای “اطلاعات کالاف دیوتی وارزون موبایل”

  1. نقاط قوت
    • گرافیک
    نقاط ضعف
    • اول شخص و زیاد بودن حجم بازی

    ببخشید میگم رو گوشیه.poco،m4پرپ رم ۸حافظه ی ۲۵۶اندروید ۱۱میاره بالا

  2. نقاط قوت
    • گرافیک بالا و فینیشر
    نقاط ضعف
    • اول شخص بودن

    سلام ببخشید روی گوشی من a12 هست میاد با رم ۸ و اندروید ۱۲ با پردازنده ۶۴ بیتی

  3. نقاط قوت
    • گرافیک بالا گیم پلی روان
    نقاط ضعف
    • هیچ

    رو گوشیpoco x3 pro رام۸ ۲۵۶گیگ اسپندراگون۸۶۰ cpu2.96بدون لگ میاد

  4. ببخشید من گوشم ردمی نوت ۸هستش ۲بار هم به روز رسانی سیستمی انجام دادم

    می خواستم بدونم که آیا دولت بروزرسانی سیستمی انجام دادم می یوای ۱۱بوده شده۱۲.۵آیا وارزون موبایل اجرامیشه یانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه