برترین اسلحه‌ های کالاف دیوتی موبایل ، کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این روزهاست. گیم پلی سرگرم کننده، ماموریت‌های اعتیادآور، مودهای مختلف بازی و تنوعی بی نظیر از تفنگ‌ها (به همراه تجهیزات جانبی و قابلیت‌های ویژه) در اختیار شماست. مخصوصا اینکه در فصل‌های جدید و آپدیت‌های آخر نیز مجموعه‌ای تازه و فوق العاده به آن اضافه شده که لذت بازی را دو چندان می‌کند. اگرچه این امر ممکن است کمی هم باعث سردرگمی در انتخاب سلاح شود؛ اما در اینجا راهنما و لیست بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل در نبرد بتل رویال در اختیار شماست!

راهنمای انتخاب اسلحه در کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

هنگام انتخاب سلاح باید به عملکرد آن توجه داشته باشید؛ که شامل مواردی چون آسیب، تحرک، سرعت شلیک و دقت می‌باشد

 در بازی‌های بتل رویال زنده ماندن به عنوان آخرین نفر هدف شماست. اما این امر بدون استفاده از سلاح و تجهیزات مناسب غیر ممکن است.

در ادامه لیستی از برترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل را (بدون ترتیب) در اختیار شما قرار می‌دهیم. با در اختیار داشتن این اطلاعات، شانس پیروزی در مسابقه‌های بتل رویال افزایش می‌یابد. اما همچنان عنصر تاثیرگذار مهارت گیمرها می‌باشد. پس فهرست گردآوری شده تنها مجموعه‌ای از ابزارهای عالی‌ست که به شما کمک می‌کند راحت‌تر به پیروزی دست یابید. به شرطی که بلد باشید چگونه از آنها استفاده کنید.

پیش از اینکه به معرفی برترین اسلحه‌ها بپردازیم بد نیست نگاهی به تعریف‌ها و عوامل موثر بر کارایی هر اسلحه داشته باشیم

 

توضیحات عملکرد

خسارت: میزان آسیب وارد شده به حریف پس از هر شلیک را مشخص می‌کند.

Damage

 

سرعت شلیک: تعیین می‌کند سلاح مورد نظر با چه سرعتی گلوله‌های پیاپی شلیک می‌کند.

Fire Rate

 

دقت: تعیین کننده دقیق بودن یک اسلحه هنگام شلیک در حالت سرپا می‌باشد.

Accuracy

 

تحرک: بیان کننده سرعت جابه‌جایی بازیکن می‌باشد. همچنین تعیین کننده سرعت هدف گیری سلاح است.

Mobility

 

محدوده یا گستره: نشان می‌دهد سلاح شما در چه محدوده‌ای اثر بخش بوده و آسیب مناسبی وارد می‌کند.

Range

 

کنترل: تعیین می‌کند یک اسلحه هنگام شلیک چه مقدار لگد یا پس زدن دارد. یا به بیانی دیگر پس از هدف گیری و شلیک چقدر تاب می‌خورد.

Controls

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل: بتل رویال

اسلحه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند مواردی مناسب برای بازی تهاجمی، نبردهای نزدیک، متوسط و چنتایی دور برد می‌باشند. هر گیمری می‌تواند با توجه به سبک بازی، میزان مهارت و سلیقه یکی از این تفنگ‌ها را برگزیند و شانس پیروزی خود را افزایش دهد.

اسلحه HOLGER 26

اسلحه HOLGER 26

معرفی اسلحه HOLGER 26

یکی از برترین سلاح‌های بازی کالاف دیوتی می‌باشد. از زمان معرفی تاکنون ویرانگر بوده است. این مسلسل، سبک بوده و دقت بسیار بالایی دارد. تحرک و سرعت شما را کاهش نمی‌دهد. و بدون هیچ استدلالی، ناوشکن مطلق در COD: Mobile بتل رویال به شمار می‌رود.

با توجه به ظرفیت ۱۰۰ گلوله در هر خشاب، مناسب بازیکنانی‌ست که از حمله انفرادی به تیم‌ها لذت می‌برند. شما می‌توانید یک تیم کامل را نابود سازید و حتی به بارگذاری مجدد فکر هم نکنید.

همچنین برد بالای آن نیز مزیت دیگری به شمار می‌رود و به شما کمک می‌کند دشمنان را از فاصلهٔ زیادی به سوی مرگ بفرستید.

آمار و ارقام تفنگ HOLGER 26
۳۱ Damage
۷۱ Fire Rate
۵۳ Accuracy
۵۶ Mobility
۶۰ Range
۵۹ Controls

اسلحه AK47

معرفی اسلحه AK47

AK-47 نامی آشنا برای تمامی گیمرهای مورد علاقه به بازی‌های تیراندازی است. تقریبا تمامی بازیکنان کالاف موبایل موافقند که این اسلحه یک ابزار همه جانبه و ضروری می‌باشد. با در دست گرفتن این سلاح تهاجمی پر قدرت و دقیق، می‌توانید با سرعت تمام دشمنان را از میان بردارید و به سوی نابودی تیم بعدی بشتابید!

آسیب سلاح Ak47 چشمگیر است. در ادامه می‌توانید مشخصات دقیق این اسلحه را بخوانید و بنابراین مطمئن خواهید شد که این اسلحه یک انتخاب بی عیب و نقص برای هر گیمری‌ست.

آمار و ارقام تفنگ AK47
۳۳ Damage
۵۵ Fire Rate
۶۷ Accuracy
۷۴ Mobility
۵۸ Range
۴۴ Controls

سلاح FENNEC

سلاح FENNEC

معرفی اسلحه FENNEC

فنک یک مسلسل قوی‌ست که بسته به انتخاب مبارز می‌تواند به عنوان سلاح اصلی یا دوم عمل کند. اسلحه FENNEC سرعت شلیک برق آسا و دقت بسیار عالی دارد. بنابراین می‌تواند دشمنانی که در نزدیکی شما قرار دارند را به راحتی از بین ببرد.

بازیکنانی که از اسلحه فنک استفاده می‌کنند قادرند به سرعت تیم حریف را از بین ببرند. به دلیل زمان کشتار سریع آنها حتی فرصتی برای واکنش نخواهند داشت. تنها به شرطی که شما بازیکنی حرفه‌ای باشید که عاشق گیم پلی تهاجمی است. در این صورت هنگام عجله تیم‌ها سلاح قابل اعتماد خود را بیرون آورده و آنها را راهی از سر راه بردارید!

آمار و ارقام تفنگ FENNEC
۳۸ Damage
۱۱۱ Fire Rate
۲۲ Accuracy
۸۸ Mobility
۴۰ Range
۱۴ Controls

تفنگ AK117

معرفی اسلحه AK117

هر گیمری که به دنبال یک اقدام سریع برای شلیک می‌گردد، باید اسلحه تهاجمی AK117 را امتحان کند. این تفنگ بسیار سریع بوده و آسیبی مناسب وارد می‌کند. همچنین تحرک فوق العاده است و آنقدرها هم مانع حرکت نمی‌شود.

برد AK117 چندان ضعیف نیست. بازیکنان می‌توانند از فاصله‌های متوسط به دشمن ضربه بزنند. الگوی پس زدن اسلحه نیز بسیار آسان است. اگر شما سرعت شلیک را به میزان آسیب ارجحیت می‌دهید، این سلاح دقیقا برای شماست.

آمار و ارقام تفنگ AK117
۲۵ Damage
۷۷ Fire Rate
۶۲ Accuracy
۷۵ Mobility
۴۵ Range
۴۶ Controls

اسلحه DRH

 

معرفی اسلحه DRH

با اینکه اسلحه DRH کمی سنگین است، اما بازهم یک سلاح خوب برای استفاده در بتل رویال کالاف دیوتی به شمار می‌رود. برد، دقت و سرعت شلیک آن ارزشمند بوده و وزن اضافی را جبران می‌کند. هر مبارزی که با این تفنگ روبرو شود، پیش از اینکه دریابد چه اتفاقی درحال رخ دادن است، دار فانی را وداع می‌گوید.

به عنوان مکمل: بهتر است از خشاب OTM استفاده کنید؛ چراکه موجب افزایش آسیب اسلحه هم می‌شود. همچنین حمل یک مسلسل کوچک و سبک همچون MSMC توصیه می‌شود.

آمار و ارقام اسلحه DRH
۳۲ Damage
۵۷ Fire Rate
۶۳ Accuracy
۷۹ Mobility
۵۴ Range
۵۷ Controls

تفنگ MX9

 

معرفی اسلحه MX9

وقتی حرف از ظاهر اسلحه‌ها باشد، این اسلحه واقعا جالب به نظر می‌رسد. همچنین مطمئن باشید در رابطه با نبرد نیز همینطور است! در حقیقت تفنگ MX9 یکی از موثرترین اسلحه‌ها برای نبردهای بتل رویال در کالاف دیوتی موبایل می‌باشد. از آنجایی که جز سریع‌ترین اسلحه‌ها برای کشتن دشمنان می‌باشد، وقتی در نبردهای نزدیک با برد کم باشید، قطعا رقیبان را سر به نیست می‌کنید.

با داشتن تحرک بسیار بالا، سرعت حرکت این اسلحه شگفت انگیز است. همچنین دقت چشمگیر و سرعت شلیک مناسب، بازیکنان را قادر می‌سازد سریع و آسان‌تر دشمنان را نابود کنند.

آمار و ارقام سلاح MX9
۳۰ Damage
۸۶ Fire Rate
۴۵ Accuracy
۹۵ Mobility
۴۱ Range
۴۰ Controls

اسلحه M4

 

معرفی اسلحه M4

اگر بحث بر سر کمترین میزان لگد باشد یا حتی به دنبال اسلحه‌ای بدون لگد باشید، قطعا تفنگ M4 باید در لیست قرار بگیرد. این سلاح تهاجمی برای نبردهای میان برد و دور برد عالی عمل می‌کند. همچنین برای بازیکنان تازه وارد انتخابی موثر و مناسب به شمار می‌رود.

وقتی در رابطه با آمارها صحبت کنیم عملکرد سلاح چندان خوب نیست. اما سرعت شلیک و تحرک مناسبی دارد و شما را در جریان بازی حفظ می‌کند. بازیکنان باید از یک پیوست Extended Mag مناسب استفاده کنند. چراکه در نبردهای دوربرد سرعت شلیک بالا، باعث می‌شود گلوله‌های زیادی را از دست بدهید.

آمار و ارقام سلاح M4
۳۹ Damage
۶۸ Fire Rate
۵۹ Accuracy
۶۹ Mobility
۵۸ Range
۵۴ Controls

اسلحه CR-56 Amax

معرفی اسلحه CR-56 Amax

تفنگ CR-56 Amax پرقدرت، تهاجمی و با قابلیت تحرک بالایی در خدمت شماست! الگوی لگد و پس زدن اسلحه چندان نگران کننده نیست و حتی می‌توان گفت کنترل آن آسان است. این سلاح در درگیری‌های برد متوسط خوب عمل می‌کند، اما همچنان ممکن است در مقابله با برخی موارد لیست شکست بخورد.

به طور کلی با کسب مهارت، سلاح خوبی برای استفاده به شمار می‌رود. اما حتما به عنوان پشتیبان از یک تفنگ ساچمه‌ای استفاده کنید؛ چراکه اسلحه‌هایی چون CR-56 در نبردهای نزدیک مقابل SMG ها دوام نمی‌آورند.

آمار و ارقام سلاح CR-56 Amax
۲۵ Damage
۷۱ Fire Rate
۵۰ Accuracy
۷۶ Mobility
۵۱ Range
۵۱ Controls

اسلحه ASM10

معرفی اسلحه ASM10

اگر تفنگ ASM10 بهترین مورد برای حمله‌های تهاجمی نباشد، قطعا یکی از سه مورد برتر خواهد بود. البته که مانند هر سلاح و ابزار دیگری در بازی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. نقطه ضعف اصلی آن تحرک می‌باشد و سرعت بازیکنان را کاهش می‌دهد.

از این روی تنها برای آن دسته گیمرهایی که از رویکرد آهسته، ثابت و حساب شده لذت می‌برند مناسب است. دقت، آسیب و سرعت شلیک آن را به یکی از ویرانگرترین موارد لیست تبدیل نموده است. هدف گیری به آسانی اتفاق می‌افتد اما اتصال دوربین هم مفید خواهد بود. تنها مسئله‌ای که باقی می‌ماند استراتژی بازیکن برای زنده ماندن و دفاع می‌باشد.

آمار و ارقام تفنگ ASM10
۳۴ Damage
۵۵ Fire Rate
۷۲ Accuracy
۶۸ Mobility
۴۸ Rang
۵۲ Controls

اسلحه Arctic. 50

 

معرفی اسلحه Arctic. 50

احتمالا ساده‌ترین اسنایپر بازی Arctic. 50 باشد. به طور کلی توصیه می‌شود در بازی بتل رویال از این اسلحه به عنوان سلاح دوم استفاده کنید. بدین ترتیب خود را برای کمین و مبارزه‌های دور آماده می‌کنید و با هر شلیک، آسیب زیادی را از فاصله‌های دور وارد می‌کنید.

با اطمینان می‌توانید دشمنانی که جلیقه سطح ۲ یا پایین‌تر دارند را با یک شلیک از بین ببرید. برای آنهایی که جلیقه سطح ۳ بر تن کردند احتمالا به ۲ یا ۳ شلیک نیاز خواهید داشت.

آمار و ارقام سلاح Arctic. 50
۸۵ Damage
۳۱ Fire Rate
۵۹ Accuracy
۳۳ Mobility
۹۵ Range
۶۸ Controls

اسلحه Peacekeeper MK2

معرفی اسلحه Peacekeeper MK2

همگی می‌دانیم در نبردهای بتل رویال باید بی‌رحم بوده و تهاجمی عمل کنیم. سلاح MK2 با نامی طعنه‌آمیز (حافظ صلح، نیکخواه) به همین منظور ایجاد گشته است. دارای ۵۰ آسیب، سرعت شلیک مناسب، تحرک عالی و دقت باورنکردنی است.

با قابلیت جابه‌جایی سریع و حمل آسان، به سلاح مورد علاقه بازیکنان بتل رویال تبدیل گشته است. به خصوص آنهایی که از سبک تهاجمی و حمله به تیم‌های دیگر لذت می‌برند.

ظرفیت نسبتا بالا، سرعت شلیک متوسط، آسیب عالی، زمان تعویض خشاب سریع، پس زدن متوسط و کنترل نسبتا آسان ویژگی‌های اصلی آن به شمار می‌روند.

آمار و ارقام تفنگ Peacekeeper MK2
۴۱ Damage
۶۵ Fire Rate
۵۸ Accuracy
۶۹ Mobility
۵۴ Range
۵۴ Controls

اسلحه Locus

معرفی اسلحه Locus

برترین اسنایپر در فصل‌های اخیر کالاف دیوتی موبایل تفنگ Locus می‌باشد. یک تک تیرانداز حرفه‌ای که آسیب بسیار بالایی دارد و دقیق عمل می‌کند. لوکوس با ۸۴ آسیب می‌‌تواند بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان به کمین و جنگ‌های دور باشد. اگرچه ضروری‌ست اسلحه‌ای تهاجمی هم برای نبردهای برد متوسط و نزدیک داشته باشید.

آمار و ارقام سلاح Locus
۹۵ Damage
۲۸ Fire Rate
۵۹ Accuracy
۳۵ Mobility
۹۵ Range
۳۴ Controls

اسنایپر DL Q33

معرفی اسلحه DL Q33

حالا که در رابطه با اسلحه‌های تک تیرانداز صحبت می‌کنیم بد نیست اشاره‌ای هم به DL Q33 داشته باشیم. این سلاح با آسیب ۸۰ می‌تواند کابوسی برای رقیبان شما باشد. کنترل آسان و سرعت شلیک بالا مزایای آن می‌باشند. در صورت استفاده از اتچمنت یا پیوست‌های درست قطعا انتخابی مناسب خواهد بود.

آمار و ارقام تفنگ DL Q33
۹۰ Damage
۲۶ Fire Rate
۵۹ Accuracy
۳۲ Mobility
۹۹ Range
۳۲ Controls

تفنگ Echo

معرفی اسلحه Echo

چه کسی می‌تواند منکر لذت منفجر کردن دشمن با شاتگان شود؟ اسلحه Echo را می‌توان مناسب‌ترین مورد در فصل‌های اخیر دانست. این سلاح تا ۹۳ آسیب وارد می‌کند. اکو در کنار آسیب فوق العاده، پس زدگی بسیار کمی دارد و دقت آن نیز بالاست. ممکن است این اسلحه در نهایت به برترین سلاح ساچمه‌ای کالاف دیوتی موبایل تبدیل شود. چراکه وزن آن بسیار کم بوده و قابل حمل است. همچنین پوسته‌های فوق العاده زیبایی دارد که ارتباط گرفتن با آن را دلنشین‌تر می‌کند! البته ضروری‌ست از اسلحه‌های مکمل هم استفاده کنید.

آمار و ارقام سلاح Echo
۳۹ Damage
۳۵ Fire Rate
۶۹ Accuracy
۶۸ Mobility
۳۶ Range
۵۶ Controls

سخن پایانی

هر بازی کالاف دیوتی با یک تنظیمات جدید ارائه می‌شود. بدین ترتیب سلاح‌ها تقویت یا تضعیف می‌شوند تا تعادل بهتری برقرار شود. همچنین احتمالا هدف‌های دیگری نیز در این تغییرات نقش دارند. اما به هرحال ما به دنبال برترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل که ثبات مناسبی داشتند گشتیم و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نبرد بتل رویال را گردآوری کردیم. از این روی می‌توانید در مبارزه‌های پیش رو با استراتژی‌های جدیدی وارد عمل شوید و نسبت به رقیبان برتری یابید. اما فراموش نکنید که برای موفق ماندن بازهم به وبلاگ هینتو سر بزنید و مطالب جدیدی که در این باره منتشر می‌شوند هم بخوانید! 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه