نحوه ثبت سفارش
مراحل خرید از هینتو بسیار آسان و سریع است… ما فرایند خرید و انتخاب محصولات را بگونه ای طراحی کرده ایم که شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان و به آسانی خرید خود را انجام دهید؛ با این حال ممکن است در فرایند خرید با مشکل مواجه شوید و نتوانید سفارشتان را نهایی کنید، پس ما تصمیم گرفتیم در این صفحه از 0 تا 100 ثبت سفارش از سایت را آموزش دهیم.
- پرداخت از درگاه های معتبر بانکی
- اطلاع رسانی پیامکی وضعیت سفارش
- امکان انتخاب نحوه ارسال سفارش
- قابلیت پیگیری سفارش از سایت
شما برای آنکه بخواهید یک کالا را در سایت هینتو ثبت سفارش کنید، مسیری کاملاً آسان را در پیش خواهید داشت. در قسمت زیر این مراحل را برای یکی از کالاهای این سایت انجام دادهایم.
مرحله 1 : پس از انتخاب محصول همانند تصویر زیر روی گزینه افزودن به سبد خرید که در قسمت سمت چپ قرار دارد، کلیک میکنیم.
مرحله 2 : در این مرحله گزینه سبد خرید در قسمت بالای صفحه برای شما پدید میآید. اگر انتخاب محصولات مد نظر تمام شده باشد، با کلیک بر آن به صفحه دیگر میروید.
بیان این نکته ضروری است که با نگه داشتن موس روی آن، به راحتی خواهید توانست از اقلام درون سبد و انتخاب شدنشان به صورت نگاه سریع اطمینان حاصل کنید. در تصویر زیر به صورت واضح مشخص است.
مرحله 3 : در این مرحله و پس از کلیک روی خود قسمت آبی رنگ سبد خرید شما به صفحهای میروید که میتوانید دقیق محصولات سبد خرید را در آن مشاهده کنید. در صورت مورد تأیید بودن شما، با زدن دکمه تسویه حساب به صفحه دیگر انتقال مییابد. دکمه تسویه حساب که در عکس بالا مشاهده کردید یک کلید میانبر برای انتقال مستقیم به صفحه بعد از مشاهده اقلام خواهد بود.
مرحله 4 : در این قسمت شما به صفحهای وارد میشوید که به سبد خرید معروف است و باید در آن مشخصات فردی و آدرس خود را وارد کنید. پر کردن فیلدهای ضروری، اجباری است. پس از انجام این مراحل به قسمت بعدی که صورتحساب است وارد خواهید شد.
مرحله 5 : در این مرحله صفحه پرداخت وجود خواهد داشت که با وارد کردن اطلاعات و پرداخت میتوانید محصول را خریداری کنید. پس از انجام مراحل و پرداخت کامل به صفحه فاکتور منتقل خواهید شد.
مرحله 6 : در این صفحه شما فاکتور جنس خریداری شده به همراه هزینه جانبی پرداختی برای پست یا غیره را دریافت خواهید کرد. این فیش را پس از دریافت کالا پیش خود نگه دارید. این کار باعث خواهد شد که شما بتوانید در صورت خرابی کالا، آن را مرجوع کنید.
- در صورتی که در هر مرحلهای اتفاقی رخ داد و اینترنت شما قطع شد و نتوانستید فرایند خرید را تکمیل کنید، نگران نباشید. این موضوع در اطلاعات سایت ذخیره شده و میتوانید از ادامه فرایند خرید را دنبال کنید.
- در مورد پرداخت هزینه، تا زمانی که فیش پرداخت نهایی برای شما ارسال نشده است، خرید به پایان نرسیده است و شما باید الزاماً آن فیش را دریافت کنید.
- از موارد مهم در هنگام پرداخت توجه به علامت قفل در بالای درگاه پرداختی است که شما باید نسبت به وجود آن حساس باشید.
- در صورت عدم ارسال کالا در زمان مقرر یا کاهش پول از حساب و عدم صدور فاکتور، به هیچ وجه نگران نباشید و این موضوع را با قسمت پشتیبانی از طریق درگاه تلفن یا ایمیل پیگیری کنید.