تخفیف!

دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo

تومان ۴۰۸,۰۰۰

دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که زیاد با موبایل خود بازی می‌کنید، به شما استفاده از دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo را پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند به شما در بازی حرفه ای تر و سریع تر کمک کند.

با توجه به اینکه در برخی از بازی ها، زد و خورد بسیار سریع اتفاق می‌افتد، شما هم باید به همان اندازه سرعت عمل بالایی نشان دهید که بدون استفاده از دسته 6 انگشتی مغناطیسی موبایل AK06 Memo این مورد برای شما سخت خواهد بود.

دسته بازی موبایل مدل AK06 برند Memo که در این صفحه آن را مشاهده می‌کنید، به صورت 6 انگشتی و با مکانیزم اثر مغناطیسی عمل می‌کند و استفاده از آن بدون نیاز به باتری، برای شما امکان پذیر است.

اگر سبک بازی شما 6 انگشتی است، دسته 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود، چون طراحی آن، بر اساس ارگونومی‌قرارگیری انگشتان دست صورت گرفته است و علاوه بر فشار کمتر به انگشتان، سبب افزایش سرعت عمل شما در بازی هایی همچون کالاف دیوتی و پابجی خواهد شد.

 

لیست خرید و قیمت انواع دسته های بازی موبایل

لیست خرید و قیمت انواع دسته های بازی موبایل

 

بررسی ویژگی ها و مشخصات دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo

برای آشنایی بیشتر با عملکرد و چگونگی کار با دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo، بهتر است با ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم. دسته بازی AK06، یک دسته بازی است که توسط کمپانی معروف تولید کننده ابزار جانبی موبایل تولید شده است و برای انواع بازی های بتل رویال و اسپرت، قابل استفاده است.

به طور مختصر، دسته بازی 6 انگشتی موبایل مدل AK06، یک دسته بازی مغناطیسی است که بدون باتری عمل می‌کند و دارای یک جفت دسته و 4 تریگر است و همچنین قابلیت شلیک رگباری را برای پلیر فراهم می‌کند و برای تمامی‌انواع گوشی موبایل و تبلت قابل استفاده است.

دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo

 

ویژگی ها و مشخصات دسته بازی موبایل مدل AK06، عبارتند از:

 

1- مکانیزم اثر مغناطیسی؛

دسته بازی موبایل، در سه نوع در بازار موجود است، مکانیکی، لیزری و مغناطیسی. هر کدام از این نوع دسته ها، عملکرد متفاوتی دارند که در نحوه بازی شما می‌توانند تاثیر گذار باشند. دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo به صورت مغناطیسی عمل می‌کند.

دسته های مغناطیسی نسبت به دسته های بازی مکانیکی دارای تاخیر بسیار کمتری هستند و به همین دلیل به خاطر سرعت بالایشان، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفتند و الان به عنوان یکی از محبوب ترین نوع دسته های موبایل شناخته می‌شوند.

اما این دسته بازی چگونه عمل می‌کند؟ وقتی شما روی تریگرها کلیک می‌کنید، انرژی مغناطیسی ناشی از ضربه دست شما به تریگر، به صفحه تاچ منتقل می‌شود و عملیات تاچ انجام می‌شود. این انتقال انرژی با تاخیر بسیار کمی‌صورت می‌پذیرد و برای همین، شما در هنگام بازی کردن با این دسته بازی، متوجه وجود تاخیر نخواهید شد.

 

دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo

 

4- تجربه بازی شش انگشتی؛

دسته 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06، همانطور که در عنوان آنهم پیدا است، امکان بازی به صورت 6 انگشتی را فراهم می‌کند. افرادی هستند که به صورت 4 انگشتی یا 6 انگشتی بازی می‌کنند، هر دو گروه می‌توانند این تریگر موبایل برای بازی های خود استفاده کنند.

 

5- طراحی ارگونومی؛

یکی از ویژگی های مهم این محصول، داشتنن طراحی ارگونومی‌مطابق با قرارگیری درست دستان است. این طراحی سبب می‌شود فشار کمتری به دستان شما وارد شود و در نهایت کمتر دچار خستگی شوید.

همچنین در طولانی مدت، استفاده از دسته های معمولی، سبب مشکلاتی برای انگشتان شما خواهد شد و ممکن است با دردهای مزمن مواجه شوید، اما تریگر موبایل مدل AK06 به خاطر طراحی ارگونومی‌خود که مطابق انگشتان دست صورت گرفته است، سلامت انگشتان دست شما را تضمین خواهد کرد.

 

دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo

 

6- سازگاری با انواع موبایل؛

تریگر شش انگشتی موبایل مدل ممو AK06، به خاطر نحوه نصب راحت آن با اکثر گوشی های موبایل موجود در بازار سازگار است و به راحتی می‌توانید آن را روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

این دسته بازی مغناطیسی روی انواع سیستم های اندروید و IOS سازگار است و شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

 

7- تولید با متریال با کیفیت؛

کمپانی ممو از نظر مواد اولیه و کیفیت، چیزی برای این محصول کم نگذاشته است. استفاده از پلاستیک فشرده و همچنین وجود ماشه های فلزی، خود گویای همه چیز هست و نشان می‌دهد که با یک محصول با کیفیت و با دوام در طرف هستید.

 

 

8- عدم ایجاد خط و خش روی بدنه و صفحه؛

به خاطر استفاده از بافت نرم روی گیره ها و همچنین تریگرها، دسته بازی موبایل مدل AK06 کمترین خط و خشی را روی گوشی موبایل شما ایجاد نخواهد کرد.بدین ترتیب، دسته بازی به گوشی شما آسیب نخواهد رساند و غیر از آن، حتی باعث سلامت گوشی به خاطر لمس کمتر توسط دستان شما نیز خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

مدل

AK06 Normal

برند

Memo

تعداد تریگر

دو عدد : یکی برای سمت راست و یکی برای سمت چپ

تعداد ماشه

8 عدد ( 4 عدد از آن ها عمل تکراری انجام میدن )

جنس

ABS پلاستیک فشرده / آلیاژ با کیفیت

نوع عملکرد تریگر ها

مغناطیسی

ویژگی دو طرفه تریگر ها

دارد ، میتوانید موقعیت تریگر ها به سمت چپ یا راست موبایل تغییر بدید

موقعیت دکمه لیزری

ندارد

تعداد سطح لیزری دسته

ندارد

ویژگی محصول

تریگر های فنر دار روان

ظرفیت باتری

ندارد

جنس ماشه تریگر ها

فلز با کیفیت

جنس دکمه دسته

فلز

نوع قفل دسته

کلیپسی

جنس قفل دسته

دارای پد سیلیکونی نرم روی قفل دسته برای جلوگیری از لغزش و آسیب به پشت گوشی

جنس سر ماشه های تریگر ها

از جنس سیلیکون نرم رسانای الکتریکی است

جنس سیم ماشه مغناطیسی

الومینیوم

سرعت واکنش ماشه مغناطیسی دسته

160 هزار میلی ثانیه

ساپورت ضخامت گوشی

5 میلی متر تا 16 میلی متر

اقلام همراه محصول

جعبه نگهدارنده چرم

سازگاری با

اندروید و iOS, انواع گوشی موبایل

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا, تست 7 روزه محصول همراه با برگشت محصول

نوع اتصال

از طریق لمس

ابعاد

ارتفاع 3.4cm / عرض 3.3cm / طول 5.34cm

طول کابل

20 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دسته بازی 6 انگشتی مغناطیسی موبایل مدل AK06 Memo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *